Известие

Collapse
No announcement yet.

Мнение за Алфа 156 ЖТД 1.9 или 2.4

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Спокс бре, няма да спорим. Ако ще се кара сток - си прав.
    Не всеки си купува кола, за да я чипосва.
    ex - 147 16v multijet

    Comment


    • #17
      Благодаря за мненията които изказахте , а и на двата мотора ли съединителя е с демпфер и имат ли си някви хронични болки като на ТС вариатора примерно Също така ако може някои колега от София да каже колко е разхода на 100 за 2.4 -то ?
      Alfa Romeo 145 1.4 16vEX
      Alfa Romeo 156 V6quadrifoglio EX

      Comment


      • #18
        16V и 20V са с демферни маховици.
        Обща болка им е дебитомер и термостат.
        2.4 и валове май
        Mercedes S320 W220
        Ex: Alfa Romeo 156 Sportwagon 1.9 mJTD 16v 140cv+++

        Comment


        • #19
          2,4 10v ремапнато дава 8-9 с даване на газ доста често,сичката газ 10,ако се кара леко може да падне и под тези стойности,на дълго пак същия филм леко каране 5-5,5,газта в стелката 10 И да по темата 5-така е класика,няма по як мотор от него,1.9 е компромис
          AR Type 939 2.4 JTDm TI Q-Tronic DPFon
          AR Type 932 2.4 JTD Distinctive
          sigpic

          Comment


          • #20
            обратното е колега 1.9 е класика , другото изгъзица и който кара алфа не пита колко гори
            Alfa Romeo 146 1.9 JTD 105+++ EX
            Peugeout 2.2 HDI 133+++
            Alfa 159 +++ next

            Comment


            • #21
              Еми аз си карам изгъзицата , редовно я натискам само за да чуя петтака, и не гледам разхода!
              Alfa Romeo 159 SW 2.4 JTDmQ 200 к.с.

              Comment


              • #22
                Може да е изгъзица петака, ама кефа е ... Уаууу! И звука и удара на подглавника във врата ...
                Баце петака е хеви метъл, 1,9 е Кайли Миног!
                Trans penis mihi est!

                Comment


                • #23
                  Само да ви подшушна, че тия петаци дето ги карате вие с 16V доста съм правил да си хапят ушите.
                  20V е друга бира!
                  Mercedes S320 W220
                  Ex: Alfa Romeo 156 Sportwagon 1.9 mJTD 16v 140cv+++

                  Comment


                  • #24
                    щото не си попадал на вървежен 2,4 10в да ти даде ебаси бинокъла
                    AR Type 939 2.4 JTDm TI Q-Tronic DPFon
                    AR Type 932 2.4 JTD Distinctive
                    sigpic

                    Comment


                    • #25
                      Първоначално публикувано от vgp_sas Покажи съобщение
                      Абе 5така си е 5так!
                      Съжалявам малко, че не взех 2.4
                      Ако има някой да свирка за бартер
                      Ае ти дам моя петак......ама требва да смениш съединителя....оти си замина....
                      По добре палава италианка, отколкото скучен германец....
                      https://www.youtube.com/watch?v=oE29b_nLoFE

                      Comment


                      • #26
                        2,4 20в - ШипосЪна
                        Градско София: 9 ( Мааакс 10 със доста заигравки )
                        Магистрално: 7,5 / 8
                        Извънградско: 6,5 / 7
                        Alfa Romeo 155 1.8 8v '95 - Ex ... Alfa Romeo 156 2.0 TS '99 - Ex ...
                        Alfa Romeo 156 SW Facelift 2.4 JTD M-JET 20v '04 +++
                        Alfa Romeo GTV Phase 1 2.0 20v Тurbo '95 + Още едно 2.0 ТС ....

                        Comment


                        • #27
                          Май все пак ставаше дума за поддръжка и ремонтопригодност, а не за чипове - мипове, вървежи и прочее детски истории Та с оглед на първите 2 по-добрият избор е 4 цилиндровата машина.
                          Giulietta 1,6 JTDm 2013
                          156 SW 1,9 JTD 2003

                          Comment


                          • #28
                            Би ли ми обяснил, ако махнеш на добре вървящата 10v по-голямата турбина, кулер, изпускателна система, intake, спортни филтри и я върнеш на сток с чип, как ще ми дадеш бинокала ?!
                            Щото и на 16v ако сложиш горе-споменатите неща, тръгва доста по-добре от 10v.
                            Бобби, няма проблеми!
                            Кихай 5к и да ги бартеросваме
                            Mercedes S320 W220
                            Ex: Alfa Romeo 156 Sportwagon 1.9 mJTD 16v 140cv+++

                            Comment


                            • #29
                              Първоначално публикувано от vgp_sas Покажи съобщение
                              Би ли ми обяснил, ако махнеш на добре вървящата 10v по-голямата турбина, кулер, изпускателна система, intake, спортни филтри и я върнеш на сток с чип, как ще ми дадеш бинокала ?!
                              Щото и на 16v ако сложиш горе-споменатите неща, тръгва доста по-добре от 10v.
                              Бобби, няма проблеми!
                              Кихай 5к и да ги бартеросваме
                              Аз пет хилки.... ще си купим розов кадилак)))

                              ---------- Post added at 17:47 ---------- Previous post was at 17:41 ----------

                              Всеки кара кола според възможностите.....ако има възможности това което му създава удоволствие...само си дървите пишките, кой по най-най...най....
                              По добре палава италианка, отколкото скучен германец....
                              https://www.youtube.com/watch?v=oE29b_nLoFE

                              Comment


                              • #30
                                Ей пак намесихте настройките...
                                На всички ни е ясно че неговата кола е най....мега....хипер...супер яка и вървяща само миришеща горивото. Айде молА ви са...

                                Днес между другото си мерихме пи...ките с един дърт лексус незнам какъв си 4.3L пишеше на капака, ми доста се пулеше пича в огледалото, но евала за културното състезание, газ на макс когато нямаше коли по пътя, без рискови изпреварвания, просто кеф. До към 200+ що годе бива, но явно конете му под капака си бяха доста, просто друг клас автомобил. Та мисълта ми с нечипнато 1.9 тази ебавка щеше да се случи точно никога.
                                Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
                                Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
                                Горе главата, нищо че е празна...

                                Comment

                                Working...
                                X